ustec stes iac unio general trebaladors ensenyament logotip

COMUNICAT USTEC·STEs EN DEFENSA DE LA MAR NOVA I DE TOTES LES ESCOLES PÚBLIQUES I SOBRE LA TANCADA ALS SERVEIS TERRITORIAL DE MATARÓ

USTEC·STEs ens hem tancat avui als Servis Territorials del Maresme-Vallès Oriental a Mataró. La tancada, promoguda per l'AMPA de l'Escola Mar Nova de Premià de Mar, en què participem altres entitats, entre les quals hi ha USTEC·STEs, es fa per denunciar la voluntat del Departament d'Ensenyament de tancar aquesta escola el curs vinent.

Des d'USTEC·STEs volem deixar clar que donarem suport a totes les accions que es facin per impedir tancaments d'escoles o línies públiques i per millorar la qualitat de l'ensenyament públic, com ara baixant ràtios. Esperem que la davallada demogràfica no sigui una excusa per a reduir encara més la inversió en educació i que s'aprofiti per a millorar la qualitat de l'ensenyament públic. Demanem al Departament d'Ensenyament que rectifiqui la seva decisió de tancar l'escola Mar Nova malgrat l'oposició del batlle de la vila, que és també el president de l'Associació Catalana de Municipis, la qual va signar un conveni amb el Departament sobre la necessitat de consens tan sols fa una setmana.

Enguany es preveu un procés de matriculació mogut i complicat si el Departament actua com el cas de l'escola de Premià de Mar i pretén tancar escoles o línies públiques.

La Mar Nova no es tanca. La pública no es tanca.

USTEC·STEs IAC, 16 de febrer de 2017.

17/02/2017 14:22 (1)