COMUNICAT EN DEFENSA DE LA DEMOCRÀCIA I L’AUTODETERMINACIÓ: CRIDA A PARTICIPAR EN LA MOBILITZACIÓ DEL 6 DE FEBRER .

En els principis fonamentals de la nostra intersindical hi figura la defensa de les llibertats democràtiques fonamentals, individuals i col·lectives. No entenem altre sistema polític que la democràcia. Reivindiquem, de la mateixa manera que els principis fonamentals de la Carta de les Nacions Unides, el dret a l’autodeterminació, i que el futur de Catalunya correspon decidir-lo a tots i cadascun dels ciutadans i ciutadanes d’aquest país.

És per això que denunciem  el processament dels responsables de la consulta popular del 9 de novembre de 2014 ja que considerem que el govern espanyol no ho resolt per la via que correspon, que és la política i utilitza la repressió judicial contra les llibertats democràtiques  del dret legítim d' un poble a decidir el seu futur aliens a la cultura democràtica més elemental.

El procés contra el expresident, la exvicepresidenta i la consellera d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya té la intenció d’exemplaritat contra tot aquell que intenta resoldre els problemes de relació entre nacions mitjançant les urnes. És per això que la IAC s'adhereix a les mobilitzacions del dia 6 de febrer en defensa de la democràcia.

Enllaš a la inscripciˇ

03/02/2017 14:04 (1)