ustec stes iac unio general trebaladors ensenyament logotip

ESCOLES OBERTES PER LA DEMOCRÀCIA

USTEC·STEs (IAC) fa una crida a tota la comunitat educativa que vulgui participar en les mobilitzacions organitzades aquest cap de setmana a les escoles i instituts de Catalunya. En aquest sentit la iniciativa escolesobertes.eu demana la participació de la comunitat educativa en activitats lúdiques i pedagògiques per tal que els drets i les llibertats del poble català no siguin trepitjades.

Les visites de la policia a les seus electorals, i les darreres amenaces de la fiscalia i del delegat del Govern són un nou atac en l'estat d'excepció a què està sotmès el poble català per part de l'estat espanyol. Aquesta repressió tan profunda en un dret tan bàsic com exercir el nostre dret a decidir el futur d'una nació a través d’un referèndum ha de ser resposta cívicament per tota la comunitat educativa ja que en cas que s'imposi la repressió serà molt difícil exercir un mínim d'autogovern de les institucions catalanes.

USTEC·STEs ha emplaçat i emplaça a la Consellera l’assessoria i la protecció jurídica de les direccions dels centres educatius. Exigim seny al Govern de l’estat Espanyol, als Tribunals i a les forces de seguretat perquè aquest cap de setmana sigui una mobilització pacífica que ens permeti exercir el dret a decidir del poble català i la defensa del seu autogovern.

ESCOLES OBERTES PER LA DEMOCRÀCIA!

29/09/2017 10:19 (1)