USTEC·STEs (IAC) GUANYA I MILLORA ELS RESULTATS A LES ELECCIONS SINDICALS A L’ENSENYAMENT PÚBLIC

En espera que es facin oficials els resultats de les eleccions sindicals celebrades el dia d’avui USTEC·STEs (IAC) vol agrair públicament el suport que un cop més ens han atorgat els i les docents.

Agraïm el vostre suport que ens referma en la lluita per la millora de les nostres condicions laborals i per la qualitat dels sistema educatiu català. Una primera anàlisi de les dades, tot i que ens hagués agradat una major participació, ens donen uns resultats excel·lents que fan palès un cop més el suport clar dels treballadors i treballadores fent que USTEC·STEs(IAC) revalidi la seva majoria a l’Ensenyament Públic.

El professorat ha deixat clar amb el seu vot el seu posicionament, i el Departament d'Ensenyament n’ha de ser conscient que:

També informar-vos que en el conjunt de la Funció Pública els diferents sindicats que conformen la Intersindical Alternativa (IAC) de Catalunya han aconseguit ser els majoritaris.

Barcelona, 26 de febrer de 2015

23/03/2015 13:33 (1)