JA N'HI HA PROU:

COMUNICAT SINDICAL UNITARI DESPRÉS DE LA MESA SECTORIAL D'EDUCACIÓ CELEBRADA AVUI 14 de DESEMBRE

Els sindicats representats a la mesa sectorial d’Ensenyament públic volem manifestar públicament la nostra indignació davant la manca de voluntat negociadora del Departament d’Ensenyament. Ens ha informat sobre retorns parcials d'algunes retallades al nostre parer totalment insuficients.
EXIGIM que en la propera Mesa del 18 de gener el Departament d'Ensenyament presenti un calendari de retorn de les condicions laborals perdudes des de 2010, on s'haurà de situar el retorn de l'horari lectiu i visualitzar-ho ja en els pressupostos del 2017.
Si no existeix aquest compromís de retorn en el si de les meses de l'Administració, les organitzacions sindicals intensificarem les mobilitzacions sense descartar la vaga.

USTEC·STEs (IAC)             CCOO             ASPEPC-SPS            UGT

14/12/2016 12:51 (1)