Divendres 18 de setembre: jornada de la Campanya Roba Neta 2015!

CampanyaRobaNetaDivendres 18 de setembre organitzem una jornada sobre la Campanya Roba Neta, per una roba feta sense injustícies! Fa molts anys que des de SETEM i el col·lectiu RETS defensem els drets de les treballadores del tèxtil que fan la nostra roba i treballen en condicions indignes. Per conèixer la campanya o aprofundir en alguns aspectes vine a:

Lloc: Col·lectiu Ronda (c/ Carrer de Trafalgar, núm 50, Barcelona)

Hora: De 17h a 20.30h.

Programa:

17h  Situació actual de la Campanya Roba Neta (CRN) internacional. Ponent: Eva Kreisler, responsable de la Campaña Ropa Limipia a l’estat espanyol.

18h Presentació del projecte Canvia de sabates. Ponent: Alba Trepat, responsable de comunicació del projecte a l’estat espanyol.

18.30h Xerrada sobre com fer lobby a empreses i com dur a terme una investigació.  Ponents: Eva Kreisler i Albert Sales, membre del col·lectiu RETS i activista de la CRN.

19.30 Com dur a terme accions de carrer i difusió. Ponent: a confirmar.

Sharing is caring!