CampanyaRobaNetaDivendres 18 de setembre organitzem una jornada sobre la Campanya Roba Neta, per una roba feta sense injustícies! Fa molts anys que des de SETEM i el col·lectiu RETS defensem els drets de les treballadores del tèxtil que fan la nostra roba i treballen en condicions indignes. Per conèixer la campanya o aprofundir en alguns aspectes vine a:

Lloc: Col·lectiu Ronda (c/ Carrer de Trafalgar, núm 50, Barcelona)

Hora: De 17h a 20.30h.

Programa:

17h  Situació actual de la Campanya Roba Neta (CRN) internacional. Ponent: Eva Kreisler, responsable de la Campaña Ropa Limipia a l’estat espanyol.

18h Presentació del projecte Canvia de sabates. Ponent: Alba Trepat, responsable de comunicació del projecte a l’estat espanyol.

18.30h Xerrada sobre com fer lobby a empreses i com dur a terme una investigació.  Ponents: Eva Kreisler i Albert Sales, membre del col·lectiu RETS i activista de la CRN.

19.30 Com dur a terme accions de carrer i difusió. Ponent: a confirmar.

Sharing is caring!