Curs “Activisme i voluntariat per la transformació social 2017-18”

Els mesos de desembre, gener i febrer, el Centre Delàs d’Estudis per la Pau i SETEM País Valencià organitzem de nou el Curs d’Activisme per a la Transformació Social.

Enguany constarà de tres blocs temàtics repartits en tres caps de setmana: el primer bloc constarà d’una introducció al voluntariat, activisme i la cooperació al desenvolupament, des d’un punt de vista coherent i crític; el segon bloc​,​ d’una presentació d’alternatives ètiques, feministes i solidàries al neoliberalisme, i ​en ​l’últim bloc aprendrem dels moviments socials que han canviat el món, amb el seu exemple de lluites pacifistes i no-violentes.

​​El preu per a participar els tres caps de setmana ​és de 90€, amb opció de preu reduït per a estudiants, aturats i jubilats, a 70€.

Cal formalitzar la inscripció enviant un mail a formacioncv@setem.org o en aquest formulari: https://goo.gl/forms/z9k2pTjVWsuxiyEf1

El curs compta amb el suport del Museu Comarcal Horta Sud, Fundació Horta Sud, Noves Sendes i l’Ajuntament de la Vall d’Uixò.

PROGRAMA COMPLET

Sharing is caring!