ustec

Tot sobre les DESTINACIONS

definitiva publicada avui dimecres 27 11:30h

publicades aquí les destinacions

ADJUDICACIONS D’ESTIU
INDEFENSIÓ DEL PROFESSORAT!

Amb l’excusa de la llei de protecció de dades, el Departament d’Ensenyament torna a generar indefensió entre el professorat que ha participat en les adjudicacions d’estiu ja que qui vulgui comprovar si la seva destinació és o no correcta, haurà de comprovar via internet i en tots i cadascun dels centres que havia demanat, si alguna de les destinacions s’ha adjudicat a un altre docent que en tingui menys dret.

Aquest mateix matí, una vegada més, USTEC·STEs ha reiterat al Departament la necessitat de canviar l’actual sistema de publicació de les destinacions d’estiu i davant la seva negativa a fer-ho d’una altra forma, USTEC·STEs denuncia públicament aquesta manera de fer del Departament d’Ensenyament ja que a més de generar dubtes i inseguretat entre el professorat sobre la transparència del procés, dificulta greument  que el professorat pugui comprovar si s’han respectat els drets que li reconeix la normativa del procés de les adjudicacions d’estiu.

USTEC·STEs denunciarà davant del Síndic de Greuges tots aquests fets i continuarà treballant per tal d’aconseguir la total transparència i, en la situació actual, per minvar els efectes negatius que provoca el sistema de fer públiques les adjudicacions de destinacions provisionals pel proper curs.

Finalment, USTEC·STEs demana el cessament del responsable d’aquesta situació de manca total de transparència habitual en els darrers cursos.

USTEC·STEs, 14 de juliol  de 2011

 

 

 

 

USTEC·STEs IAC, Actualitzat: 27/07/2011 11:50 (3)