ustec stes iac unio general trebaladors ensenyament logotip

ASSESSORAMENT D’OPOSICIONS DE TEI

Us informem que tan bon punt es publiqui la convocatòria d’oferta publica, posarem en marxa els nostres assessoraments.

Aquest assessoraments estaran oberts als nostres afiliats i afiliades, seran de 20 hores i tindran un cost de 10 €. Ara bé, com que tampoc volem excloure la resta dels/les companys/es que hi estiguin interessats/des, els oferim la possibilitat següent:

-No afiliats: 10€ + 78 € = 88 euros (que correspondrien a l’afiliació durant 1 any més l’assessorament). En aquest primer any no serà possible fraccionar el pagament de manera trimestral ni es podrà gaudir dels descomptes, però a partir de l’any següent ja es podrà fer.

Per poder inscriure-s’hi, habilitarem una aplicació a la nostra pàgina web que diferenciarà persones afiliades de no-afiliades. Les afiliades només s’hauran d’inscriure a l’assessorament i indicar que formen part del sindicat, mentre a les no-afiliades l’aplicació els demanarà totes les dades per poder-s’hi afiliar, pas previ per poder inscriure’s als assessoraments.

Continuarem informant.

Personal laboral USTEC·STEs