ustec stes iac unio general trebaladors ensenyament logotip

Unitàriament tots els sindicats de la Mesa Sectorial ens aixequem de la Mesa de Negociació

Tots els sindicats de la Mesa Sectorial de personal docent no universitari ens hem aixecat de la mesa que s’havia de celebrar avui al Departament d’Educació. No acceptem els punts de l'ordre del dia (confecció de plantilles) a una setmana de la vaga.
Per tant, hem fet una prèvia del punt de l'ordre del dia, abans que parlés el Departament, exigint la retirada d'aquest document i la inclusió de tots els càlculs amb un horari lectiu de 18 hores a SEC i 23 a PRI.

Davant la negativa del Departament, ens hem aixecat i hem marxat.

Volem fer tres constatacions:

1. No hem entrat a negociar i per tant no hem deixat exposar al Departament res sobre aquest punt ni del torn obert. A partir d’ara la negociació es reprendrà demà, 10 de maig, a les 10.30 hores, en la mediació del Departament de Treball entre el Departament i el Comitè de Vaga , que se celebrarà a la seu del Departament de Treball, al carrer Sepúlveda 148-150

2. Després de reunir-nos amb els grups parlamentaris, fins i tot amb els que donen suport al govern, va quedar clar que els diners hi són, i que hi ha mecanismes tècnico-jurícs per habilitar-los i fer possibles les nostres demandes.

3.
De moment veiem que el govern diu una cosa de cara enfora, però fa la contrària en les negociacions amb un tancament absolut a unes propostes de mínims, de la part social, que són perfectament assumibles si hi ha voluntat política.

USTEC·STEs (IAC) / CCOO / ASPEPC·SPS / UGT

09/05/2019 12:48 (67)