COMUNICAT UNITARI

Avui els sindicats d’educació ens hem reunit amb tots els grups parlamentaris. Hem exposat la necessitat del retorn de l’horari lectiu com a punt irrenunciable i la resta de reivindicacions que donen lloc a la convocatòria de vaga del 16 de maig.

Tots els grups parlamentaris han coincidit amb la viabilitat tècnica d’un decret-llei per aplicar les nostres demandes el curs vinent. També han coincidit que hi ha disponibilitat pressupostària per fer-ho possible.

Tenim la garantia del Parlament que no hi seran un obstacle i que hi donaran suport en cas que el Govern tiri endavant el decret-llei que exigim.

Demanem al Govern, ara més que mai, que actuï en conseqüència i que tingui l’agilitat necessària per tal que el dia 1 de setembre aquestes reivindicacions siguin una realitat.

Si no hi ha resposta positiva del Govern, cridem el professorat a secundar la vaga convocada per al 16 de maig i a la comunitat educativa i al conjunt de la ciutadania a donar-hi suport.

Per una educació pública i de qualitat!
#VagaEducació16M

07/05/2019 15:24 (290)