TOTA LA INFORMACIÓ SOBRE LA BORSA
22 de març
Publicada la llista provisional admesos i exclosos a la borsa de personal docent. accés a l'aplicatiu. Reclamacions del 23 de març al 5 d'abril. Podeu trobar models de reclamació a l'espai d'afiliació.
Concurs públic per formar part de la borsa de treball per prestar serveis amb caràcter temporal, com a personal interí docent, en centres públics no universitaris dependents del Departament d'Ensenyament.
Convocatòria DOGC:
Ampliació calendari:
Període d'inscripció del 24 de gener fins a les 13h del 7 de febrer.
fitxa/?action=fitxa&documentId=713629&language=ca_ES
[PDF] Document per descarregar, pdf
INFORMACIÓ DEL DEPARTAMENT D'ENSENYAMENT
Requisits per a la incorporació a la borsa
NOVETATS:
Informació sobre el certificat de penals
Es demanarà per primer cop, i com a requisit, el certificat de penals de no haver estat condemnat per sentència ferma per algun delicte contra la llibertat sexual o per tràfic d’éssers humans. Aquest certificat s’haurà de demanar al Registre Central d’Antecedents Penals.
Web del Ministerio de Justicia. Certificado de Antecedents Penales (Procediment, taxa, etc.)
[Recordeu que el simulador no admet determinats caràcters (dona error), com per exemple, la "ñ"... i que només es pot pagar amb el llistat d'entitas bancaries reconegudes... si no, també us donarà error].
COM TRAMITAR-HO PER INTERNET:
- Obtenir certificat d'antecedents penals (gràcies a Pablo Martínez per deixar-nos compartir el seu manual)
Frase que ha de constar al certificat mèdic: "D'acord amb les dades que consten a l'expedient que ..... és apte per a la funció docent
Recordeu però que els requisits d'accès obligatòris no donen punts
Titulacions de català (Equivalències)
Quan s'imprimeix l'aplicatiu s'imprimeix el model de declaració jurada, per tant, el model que facilitavem no cal entergar-lo (de fet, si us despisteu, ja us ho diran al Servei Territorial quan aneu a entregar la documentació).
(Model de declaració jurada per accedir)
Informació formació pedagògica
Pels que en heu preguntat, el 00027 és el Màster d'especialització didàctica en educació secundària.
Accés a l'aplicatiu [Un cop completat i tancat l'aplicatiu, es disposen de 10 dies per tal de portar la documentació al Servei Territorial preferent] [Els que no teniu usuari, n'haureu de demanar un de temporal]
CAPTURES DE PANTALLA DE L'APLICATIU DE LA CONVOCATÒRIA ANTERIOR
ENTRA A LA WEB DEL PROFESSORAT INTERÍ PER A MÉS INFORMACIÓ http://www.sindicat.net/profint/index.php
Perquè som un sindicat que depen en més d'un 90% de teves aportacions i no pas de subvencions... AFILIA'T!
Tu garanteixes la nostra independència.
USTEC·STEs IAC, Actualitzat:
09/01/2019 13:25 (20)