CONVOCATÒRIES DE MOBILITZACIONS PER LA JORNADA DE VAGA DEL 8 DE MARÇ

Fem una crida a tot el personal treballador a sumar-se a la convocatòria de 24 hores davant les evidents discriminacions i desigualtats que encara pateix la dona en tots els àmbits de la vida.

Entenem aquesta convocatòria de vaga com una jornada reivindicativa, més que com un acte commemoratiu, hem de paralitzar tots els treballs, per tal que més enllà de l’àmbit laboral les dones puguem, al llarg de tot el dia, evidenciar la gran precarietat i vulnerabilitat que encara vivim en la societat.

Considerem imprescindible una mobilització àmplia de tots els sectors laborals. Cal que evidenciem la necessitat d’un canvi social, econòmic i de les condicions laborals.

USTEC·STEs(IAC) donem suport a totes les accions i mobilitzacions que sorgeixin dels grups de dones dels diferents barris, districtes i ciutats que se sumen a la vaga de 24h que acabaran confluint en una gran manifestació.

BARCELONA / GIRONA / LLEIDA /TARRAGONA / TERRES DE L'EBRE

MÉS MOBILITZACIONS A: https://vagafeminista.cat/agenda/