Assessoraments per a oposicions 2021Oposicions 2021: tota la informació. Termini de presentació de sol·licituds fins a l’1 de març…

Assessoraments per a oposicions 2021
Oposicions 2021: tota la informació. Termini de presentació de sol·licituds fins a l’1 de març de 2021.

Amb la finalitat d’ajudar a preparar les oposicions de mestres i de cicles formatius convocades en aquesta Resolució, oferim unes sessions d’assessorament per a l’afiliació USTEC·STEs (IAC).
Si us interessa, poseu-vos en contacte amb la seu del sindicat on pagueu la quota d’afiliació i us informarem dels grups i dates:
Tarragona: feu un correu a tarragona@sindicat.net o truca al 977235263
Terres de l’Ebre: feu un correu a tortosa@sindicat.net o truca al 977511046
Girona: feu un correu a girona@sindicat.net o truca al 972202034
Barcelona o Lleida: Consulta el següent enllaçescull l’assessorament al que voldries inscriure’t (ha de pertànyer al territori on estàs adscrit/a) i omple el formulari d’inscripció. Si tens algun problema, escriu un correu a oposicionsbcn@sindicat.net o a lleida@sindicat.net amb les teves dades de contacte.

Informació sobre l'ús de galetes

Aquest lloc web utilitza galetes pròpies i de tercers amb finalitats estadístiques i perquè tinguis la millor experiència d'usuari/ària. Si continues navegant, estàs donant el teu consentiment per acceptar les esmentades galetes així com la nostra política de galetes