Premsa

Premsa del 18 al 22-3-21

El Consell Comarcal engega una campanya de suport a les cases de colònies – Empordà El fracàs escolar, una assignatura pendent a Sabadell – Diari de Sabadell L'EMA conclou que la vacuna de AstraZeneca és "segura i eficaç" El plaer d'anar a l'escola amb el Bus Bici, una iniciativa en auge | Osona.com El professorat i els pares i mares de la ZER debaten si treure la sisena hora – Regió7 :: El Diari de la Catalunya Central Catalunya comptabilitza 834 grups escolars confinats i un centre tancat per coronavirus La Pública denuncia l'existència d'escoles concertades "buides" a Igualada Més recursos per combatre les desigualtats socioeducatives fora l’escola Catalunya comptabilitza 767 grups escolars confinats i un centre tancat per coronavirus Escoles i esplais pinten contra la discriminació | Redacció | barcelona | Societat | El Punt Avui Les escoles catalanes acumulen 60.000 positius des de l'inici del curs Catalunya comptabilitza 842 grups escolars confinats i un centre tancat per Covid-19 Els alumnes catalans confinats augmenten en 3.891 en 3 dies, fins als 19.39 Educació prorroga un any més la prova pilot de la jornada continuada als centres on s'aplica per la pandèmia – Regió7 :: El Diari de la Catalunya Central Clam per reprendre les funcions escolars en el Dia Mundial del Teatre per a infants Grups confinats per COVID-19 en les escoles de Sant Cugat Educació allarga un any la prova de la jornada continuada | betevé Mor l'artista i pedagog Anton Font, membre fundador d'Els Joglars i creador d'El Timbal 100 escoles xilenes faran servir el programari de l'empresa catalana Glifing per millorar la lectura El coronavirus retrocedeix a les escoles amb un únic centre tancat a Catalunya Esplais i escoles pinten murals contra el racisme | betevé La Covid-19 continua a l'alça a les escoles catalanes Vuit escoles gironines mantindran la jornada continuada a Primària – Diari de Girona Els sindicats demanen ràtios més baixes a la Delegació del Govern a Girona – Diari de Girona Sindicats d'ensenyament protesten a Manresa contra les retallades – Regió7 :: El Diari de la Catalunya Central Els sindicats encartellen la seu del Consorci d'Educació | betevé