Convocatòria de vaga feminista 8M

El Consell nacional extraordinari de la IAC reunit el dimarts 18 de febrer a Barcelona, ha decidit donar suport a la crida de vaga general  feminista de 24 hores dels moviments feministes de Catalunya el proper diumenge 8 de març, pel Dia internacional de les dones treballadores.

La proposta ha rebut el suport dels membres dels sindicats que integrem la IAC (Intersindical alternativa de Catalunya): CATAC-CTS, CAU-IAC, FAA, FTC, IAC-CATAC i USTEC·STEs.

Aquest dilluns 24 de febrer de 2020 s'ha realitzat tots els tràmits necessaris per legalitzar la vaga feminista, on hi està convocades totes les treballadores i tots els treballadors amb centres de treball a Catalunya que tinguin jornada laboral el 8 de març de 2020.

Així mateix, us animem a participar de les mobilitzacions que es realitzaran en molts pobles i ciutats del nostre país durant tot el cap de setmana i de la MANIFESTACIÓ 8M2020: Juntes i diverses per una vida digna, autoorganització i revoltes feministes contra la precarietat i les fronteres A LES 17H A PL. UNIVERSITAT / BARCELONA

Número de visites avui: -