ustec stes iac unio general trebaladors ensenyament logotip

USTEC OBTÉ ELS SEUS MILLORS RESULTATS A LES ELECCIONS SINDICALS DE LABORALS

Amb el 100% escrutat USTEC·STEs (IAC) se situa, una vegada més, com el sindicat que vetlla, sense complexos, pel Personal Laboral de l’ensenyament públic de Catalunya i el personal laboral de les llars d'infants.

Hem aconseguit doblar els nostres resultats gràcies a la vostra confiança amb un suport electoral sense precedents. Molt destacable ha estat el nostre increment de de delegats/des: el doble dels que teníem! La nostra joia és vostra, perquè sense l'alta participació (en alguns llocs fregant el 70%) no hauria estat possible.

Però si i els resultats són importants, ho és molt més que el Personal Laboral entengui que participar és la clau per poder legitimar-nos com a representants vostres, en l'afany de millorar les condicions laborals del sector.

Entenem que els resultats representen una avaluació positiva de la feina feta en aquests darrers anys i, per a l'equip del Personal Laboral d'USTEC-STEs (IAC) un veritable estímul per continuar treballant amb els professionals de suport a la docència i laboral de l’escola pública i les llars d'infants.

Per tot plegat, volem agrair a totes i tots, les companyes i companys laborals, la seva confiança i ens comprometem a seguir treballant per tots vosaltres

USTEC·STEs, 11 d'abril de 2019.

12/04/2019 11:03 (34)