ustec stes iac unio general trebaladors ensenyament logotip

CONSTITUÏDES LES MESES PARCIALS DE LES ELECCIONS SINDICALS DEL DEPARTAMENT D'EDUCACIÓ DEL 12 DE MARÇ.

Avui s'han constituït les 633 meses parcials a les quals estan cridades a votar les 80.887 persones que conformen el professorat funcionari dels 2.980 centres educatius públics. El cens provisional s'ha incrementat respecte al cens previ en més de 400 efectius i en més de 8.000 respecte les eleccions sindicals del 26 de febrer del 2015.

Per serveis territorials tenim 9.158 dents al Consorci de Barcelona, 10.519 a Girona, 5.883 a Lleida, 8.356 a Tarragona, 9.168 a Barcelona Comarques, 2.645 a Terres de l'Ebre, 9.042 al Baix Llobregat, 10.068 al Vallès Occidental, 9.582 al Maresme-Vallès Oriental i 6.466 a la Catalunya Central.

Des del 15 de gener i fins el dia 24 de gener el cens està exposat als centres educatius a fi i efecte de comprovar-ne la seva exactitud i de reclamar en cas que les dades personals no siguin correctes. El darrer dia per a reclamar serà el 25 de gener.

Des d'USTEC·STEs animem al professorat a participar en el procés electoral que culminarà en les eleccions sindicals del 12 de març.

USTEC·STEs (IAC), 17 de gener del 19.

18/01/2019 10:14 (71)