19 d’octubre 2019: MANIFESTACIÓ EN CONTRA DE LA “LLEI ARAGONÈS”

El Projecte de Llei de Contractes de Serveis a les Persones -més conegut com a Llei Aragonès- és una mesura impulsada per ERC que obre la porta a una de les més grans externalitzacions de la majoria de serveis educatius, sanitaris, socials i d’altres.

Aquesta llei estableix un marc jurídic idoni perquè siguin les empreses privades qui gestionin i prestin els serveis públics vinculats directament a garantir drets fonamentals. En aquest projecte de llei hi trobem, també, la llista dels serveis públics susceptibles a ser externalitzats. Quan la veieu us adonareu que cap dels serveis públics que encara ens queden se n’escapa.

Aquest projecte de llei obra la porta, per tant, a arrabassar-nos brutalment els drets universals dels quals podem gaudir a través dels serveis públics com són la sanitat i l’educació.

L’única manera de garantir els nostres drets és que la gestió dels serveis públics sigui pública directa  i democràtica.

És per això que és tant important que la societat civil en bloc ens unim per defensar el que és nostre, el que és de tots i totes!

Si vols més informació sobre la Plataforma Aturem la Llei Aragonès i/o el projecte de llei de Contractes de Serveis a les Persones, fes clic aquí.

Sharing is caring!