XERRADES INFORMATIVES DELEGACIONS GUATEMALA 2020

Saps què són les Delegacions Solidàries a Guatemala?

USTEC·STEs (IAC) és un sindicat que dóna suport a diverses iniciatives i propostes de solidaritat i d’educació emancipadora, tant a Catalunya com al món. D’una manera especial, a determinades comunitats de Guatemala i de El Salvador.

Aquesta col·laboració ens permet aprofundir en el coneixement de la seva realitat social i política. En aquest marc, us presentem l’experiència de les Delegacions Solidàries que organitzem conjuntament amb l’associació Entrepobles, amb l’ànim de donar-la a conèixer i de prendre consciència de les dificultats i les condicions en què treballen molts dels col·lectius que malden per la defensa dels drets socials de les seves comunitats.

T’interessa?
Et convidem a venir a les Xerrades informatives que farem:
(Si finalment decideixes venir escriu-nos un correu electrònic a l’adreça que trobaràs al costat del nom de cada territori amb l’assumpte “Delegacions Guatemala 2020”)

• GIRONA- laura@sindicat.net:
    Dijous 6 de febrer a les 17,30h, a la seu d’USTEC de Girona. C/Eiximenis 14, 2n 2a.
  • BARCELONA- diana.janes@sindicat.net:
    Dissabte 8 de febrer a les 10,30h, a la seu d’USTEC de Barcelona. C/València 524, escala A, entresòl 4.
  • TARRAGONA- bego@sindicat.net:
    Dimarts 11 de febrer a les 18h, a la seu d’USTEC de Tarragona. C/Sant Francesc 14, 2n 1a.
  • LLEIDA-jane2@xtec.cat:
    Dimecres 12 de febrer a les 18h, a la seu d’USTEC de Lleida. C/Comtessa Elvira, 13.

Sharing is caring!