LES ARMES NI EDUQUEN NI CUREN. LES ARMES MATEN

Davant la impossibilitat de dur a terme el Saló de l’Ensenyament de forma presencial a causa de la pandèmia, Fira de Barcelona ha creat una plataforma digital per poder celebrar-lo de forma virtual.

Un any mes, fent cas omís de la moció 55/XI, aprovada el juliol del 2016, que entre altres coses (apartat e) demana d’ evitar la presència de l’exèrcit en qualsevol centre educatiu i de formació i evitar també que sigui present a espais educatius i promocionals com el Saló de l’Ensenyament”, Fira de Barcelona torna a convidar-hi l’exèrcit. Aquesta vegada en un stand virtual.

Les entitats, col·lectius i sindicats membres de la plataforma @desmilitaritzem denunciem, un cop més la presència, de l’exèrcit al Saló de l’Ensenyament. Per aquest motiu alcem la veu per dir ben alt:

Fora l’exèrcit del Saló de l’Ensenyament de Barcelona – Fira Campus Virtual. #LesArmesNoEduquen #LesArmesNoCuren les armes maten @AdaColau @JosepBargallo @angelschacon ens sou còmplices un any més @Defensagob @DiariEducacio https://t.co/0Z6lzpgasw

Sharing is caring!