Diumenge 19/09/21: CONCENTRACIÓ “AMPLIACIONS, NO”

Organitzacions de l’àmbit social, veïnal, ecologista, de la pagesia i econòmic convoquem al conjunt de la ciutadania a una concentració unitària autoritzada en protesta per la decisió dels Governs català i espanyol per ampliar l’aeroport de Barcelona – el Prat,  amb l’objectiu d’aturar aquest projecte abans del 30 de setembre, termini límit que s’ha fixat el Consell de Ministres per aprovar-lo.

Fem una crida a la mobilització massiva de la població per denunciar l’opacitat i l’arbitrarietat amb les quals els dos governs s’estan pronunciant sobre una inversió de 1.700 milions d’euros que hipotecarà el nostre futur, sense cap projecte presentat públicament i amb total absència de justificació tècnica, social, ambiental, econòmica i financera.

El diumenge 19 de setembre, a les 12h (c/ Tarragona, entre pl. Espanya i pl. Països Catalans -BCN-), omplim els carrers per a denunciar els impactes que tindrà aquest projecte. Impactes que els governs implicats i gran part dels partits i mitjans de comunicació volen amagar amb un debat reduccionista sobre l’estany de la Ricarda.

Ens sumem també a les concentracions que es faran el mateix dia 19 de setembre en contra de les ampliacions dels aeroports de Palma i Madrid. Alçarem una mateixa veu per dir ben clar i alt:

Ampliacions d’aeroports, NO!
Defensem el clima, la salut i la vida!

#MenysAvionsMésVida

(Text extret del web http://www.ampliacionsno.cat/)

Podeu consultar totes les convocatòries aquí.

En aquest enllaç hi trobareu el manifest

Sharing is caring!