Concursos oposició d’estabilització: Publicació de les convocatòries

S’han fet públiques al DOCG les resolucions de convocatòria dels processos de concurs oposició d’estabilització de les diferents categories de personal laboral convocades:

A 20 de desembre de 2022: Resolució PRE/3972/2022, de 16 de desembre (núm. convocatòria 700). Podeu consultar les especificacions (requisits, nombre de places convocades, etc.) per a cada categoria d’aquesta convocatòria en l’enllaç de la resolució.

• A1 Llicenciat/da (personal laboral docent)- Codi 729: Annex 6
    • Fisioterapeuta (FIS)- Codi 707: Annex 10
    • Monitor/a de Formació Ocupacional (personal laboral docent)- Codi 708: Annex 11
    • Tècnic de Gestió (personal laboral docent)- Codi 730: Annex 14
    • Oficial de 1a Cuiner/a (CUI)- Codi 719: Annex 23
    • Oficial de 1a Manteniment (OFI): Codi 720: Annex 24

🟢 Data prevista de realització de les proves- Fase Oposició: A partir del 20 de març del 2023. La data definitiva es publicarà amb la llista d’admesos i exclosos.

• Els exercicis de la  Fase d’Oposició es rduran a terme el mateix dia i a la mateixa hora per a totes les categories professionals de personal laboral convocades en aquesta resolució.

A 21 de desembre de 2022: Resolució PRE/4003/2022, de 20 de desembre (núm, convocatòria L006/2022). Podeu consultar les especificacions (requisits, nombre de places convocades, etc.) per a cada categoria d’aquesta convocatòria en l‘enllaç de la resolució.

• Educador/a de LLar d’Infants (EDU)- : Annex 2
    • Educador/a d’Educació Especia (EEE): Annex 3
    • Integrador/a Social (INS): Annex 4
    • Auxiliar d’Educació Especial (AEE):  Annex 5
    • Ajudant Cuina i Neteja (NAJ): Annex 8

🟢 Data prevista de realització de les proves- Fase Oposició: A partir del  21 de març del 2023. La data definitiva es publicarà amb la llista d’admesos i exclosos.

• Els exercicis de la  Fase d’Oposició es duran a terme el mateix dia i a la mateixa hora per a totes les categories professionals de personal laboral convocades en aquesta resolució.

❎ Podeu consultar els temaris, el nombre de places convocades i la baremació de les diferents categories en el Full 447: Personal Laboral- Processos de concurs oposició d’estabilització.

❎ Període de presentació de sol·licituds de participació des del 21.12.2022, a les 9 hores, fins al 20.01.2023, a les 9 hores. Via telemàtica amb identificació digital (IdCat Mòbil o equivalent):

• Sol·licitud (núm. convocatòria 700)- Categories transversals:  en el següent enllaç.
      • Sol·licitud (núm, convocatòria L006/2022)- Categories personal laboral àmbit educatiu: en el següent enllaç.
    • La sol·licitud es donarà per realitzada en el moment de finalitzar la sol·licitud, signar-la  i efectuar el pagament de les taxes.
    • Consulteu els imports de les taxes  de participació per a cada categoria i les bonificacions o excepcions que s’apliquen en el següent enllaç.
    • El pagament de les taxes també es fa via telemàtica amb mitjans de pagament electrònics a través de l’aplicatiu d’inscripció.

❎ Si teniu qualsevol dubte podeu consultar en l’apartat de Preguntes Freqüents de la web de Funció Pública o bé podeu contactar amb les referents del Personal Laboral de la USTEC·STEs (IAC) del vostre territori:

Barcelona laboralsbarcelona@sindicat.net
Girona  laboralsgirona@sindicat.net
Lleida laboralslleida@sindicat.net
Tarragona i Terres de l’Ebre laboralstarragona@sindicat.net