Concentració unitària al Departament d’Educació coincidint amb la mesa de calendari

Fotos i vídeos.

Avui al matí, el Sindicat USTEC juntament amb la resta de sindicats, hem realitzat una concentració unitària al Departament d’Educació de Barcelona a Via Agusta. Aquesta acció coincideix amb la celebració de la Mesa referent al calendari escolar.

Tot seguit podeu llegir el comunicat unitari que hem fet al respecte.

El comunicat sindical unitari denuncia les retallades en l’educació i insta a organitzar-se per combatre-les, trencant amb les polítiques restrictives del Departament d’Educació. Es destaca la importància de les assemblees telemàtiques unitàries com a espai de mobilització i defensa d’una educació de qualitat.

Consulta el resum d’aquesta mesa sectorial.

En la mesa sectorial del 11 de maig, el Departament d’Educació ha acceptat una moratòria a la presencialitat dels primers dies de juliol per als cursos 2023 i 2024.