Denunciem la violència policial, sumem forces en defensa del poble Palestí

Abans-d’ahir, en el 76è aniversari de la Nakba, els diferents col·lectius que formem part del moviment en defensa de la vida i els drets humans del poble palestí vam realitzar una acció pacífica en una de les oficines de la Generalitat de Catalunya per denunciar la complicitat de l’administració amb l’estat d’Israel, responsable del genocidi perpetrat a Gaza.

Els antidisturbis van decidir carregar contra una acció cultural de performance, una actuació que denunciava la realitat de Gaza i de la resta de Palestina, i van agredir diferents companyes.

Una de les afectades, que estava fent de mediadora amb el servei de mediació dels mossos d’esquadra, ha estat la nostra companya Llum Mascaray, docent jubilada d’USTEC·STEs (IAC) molt compromesa en la defensa de la pau i la no-violència com a forma inequívoca per assolir els drets humans arreu.

Denunciem la brutalitat i la impunitat policial contra persones i accions pacífiques que denuncien el silenci i la complicitat de l’administració catalana amb l’entitat sionista i, alhora, volem reivindicar la figura de la Llum i tantes docents i militants del país que, des de tots els espais, ensenyen vida i lluiten per la justícia social, des de les aules fins al carrer.

USTEC·STEs (IAC) ens oposem a les violències i les seves complicitats a Palestina, a Catalunya i al món. També us animem a participar de les manifestacions al territori agrupades sota la setmana europea d’acció per Palestina, la majoria de les quals es realitzaran aquest dissabte.