COEDUCACIÓ

xerrada

Obertes les inscripcions a l’Escola d’Estiu d’USTEC·STEs (IAC) 2024

L’Escola d’Estiu d’USTEC·STEs (IAC) 2024 tindrà lloc el dissabte 29 de juny al Centre Cívic Cotxeres de Sants. Serà un espai de formació i reflexió i una eina a disposició dels afiliats i afiliades per enfortir el sindicalisme i la tasca docent. Només per a l’afiliació.

Aquest any, dedicarem la jornada al feminisme i coeducació. L’última dècada ha estat marcada per profunds canvis i transformacions en la nostra societat i la lluita del moviment feminista ha estat a l’avantguarda. Com ens impliquem i com fem travessar aquest feminisme en totes les estructures i dinàmiques del sindicat, així com en la nostra tasca pedagògica, és un debat necessari que pot ajudar a tenir noves i diferents perspectives feministes per avançar cap a una societat socialment més justa.

La inscripció és gratuïta, a través del següent formulari, entre el 20 i el 26 de juny.

Disposarem d’espai de cures en jornada de matí i tarda per facilitar la conciliació, a càrrec del servei Ludik Concilia. Si el necessites, assenyala-ho al formulari.