Comunicat

Segona jornada de l’Escola d’Estiu d’USTEC·STEs (IAC) 2024

L’Escola d’Estiu d’USTEC·STEs (IAC) 2024 va tenir la seva primera jornada de formació i treball el passat 29 de juny, dedicada al feminisme i la coeducació. La segona jornada tindrà lloc el pròxim dissabte 7 de setembre al Centre Cívic Cotxeres de Sants, la qual girarà entorn l’acció sindical, una excel·lent ocasió per iniciar el curs i assentar les bases dels eixos sindicals del curs 24-25.

Davant els desafiaments globals i els canvis constants que patim a la nostra societat i en el món educatiu, amb unes polítiques neoliberals que afecten directament el món laboral i les condicions materials de les nostres vides i una onada reaccionària que avança esquitxant totes les capes de la nostra societat, cal seguir enfortint el sindicalisme combatiu i de classe, proposant noves accions i estratègies que ens permetin avançar cap a una classe treballadora més i millor organitzada.

Comptarem amb la participació del Sindicat de treballadors i treballadores de l’ensenyament del País Valencià – Intersindical Valenciana (STEPV-IV), el Sindicat de Treballadores i Treballadors-Intersindical de les Illes Balears (STEI-Intersindical) i el Sindicat Unit de Serveis Ver.di d’Alemanya, per conèixer altres experiències de lluita i organització sindical.

La inscripció és gratuïta, només per afiliació, a través del següent formulari o del següent codi QR fins el 5 de setembre:

Disposarem d’espai de cures en jornada de matí i tarda per facilitar la conciliació, a càrrec del servei Ludik Concilia. Si el necessites, assenyala-ho al formulari.

Us esperem!

Informació sobre l'ús de galetes

Aquest lloc web utilitza galetes pròpies i de tercers amb finalitats estadístiques i perquè tinguis la millor experiència d'usuari/ària. Si continues navegant, estàs donant el teu consentiment per acceptar les esmentades galetes així com la nostra política de galetes