Comunicat

Col·loqui i presentació de Odi a les aules? No, gràcies a Vilanova i la Geltrú

📢 Com afrontem l’odi a les aules? USTEC·STEs (IAC) presenta una nova publicació amb un col·loqui que comptarà amb experts en història, educació i lluita contra el feixisme. Vine el dijous 13 de març a les 17.30 h al Centre Cívic Mar de Vilanova i la Geltrú i participa en el debat!

Et convidem al col·loqui i presentació de la nova publicació d’USTEC·STEs (IAC): Odi a les aules? No, gràcies.

Aquest acte tindrà lloc el pròxim dijous 13 de març a les 17.30 h al Centre Cívic Mar de Vilanova i la Geltrú (Passeig Marítim, 73) i comptarà amb la participació de la Blanca Figueras professora d’història i membre del grup DEMD Penedès-Garraf l’ Enric Garriga president de l’amical de Buchenwald, i vicepresident del comitè internacional de Buchenwald i Dora, la Iolanda Maurici, membre d’Unitat Contra el Feixisme i el Racisme, i la Sira Ruiz, coordinadora de feminismes del sindicat USTEC·USTEs (IAC).

Pots llegir i descarregar en PDF l’esmentada publicació aquí.

T’agraïm que ens ajudis a difondre aquest acte, en especial amb persones de la comunitat educativa. T’hi esperem. Moltes gràcies!

Informació sobre l'ús de galetes

Aquest lloc web utilitza galetes pròpies i de tercers amb finalitats estadístiques i perquè tinguis la millor experiència d'usuari/ària. Si continues navegant, estàs donant el teu consentiment per acceptar les esmentades galetes així com la nostra política de galetes