Premsa del 3 al 7-6-21 (feu clic aquí per veure més notícies):
Un grup de famílies dels Hostalets es mobilitza contra l'expedient a la directora de l'INS Renaixensa - Anoia Diari
Escoles i instituts sí que podran fer festes de final de curs amb mesures de seguretat - 324

Sanidad quiere vacunar contra la covid a los adolescentes antes de iniciar el curso escolar | Sociedad | EL PAÍS El bachillerato de la covid llega a la Selectividad Educación pone en marcha una web para denunciar agresiones en la escuela - Barcelona - COPE Cataluña contabiliza 434 grupos escolares confinados y tres centros cerrados - Sociedad - COPE Aumentan los escolares catalanes en cuarentena Cataluña pone en marcha una app para denunciar casos de violencia escolar - Sociedad - COPE Cataluña ve “probable” que los alumnos no lleven mascarilla en las escuelas en el próximo curso Mapa de ball: «La dansa dona alegria» (i pedagogia) - Empordà Sant Cugat diu adéu a Arcadi Oliveres en un acte en record a la seva persona El conseller d'Educació veu "probable" que el proper curs no s'hagi de dur mascareta a l'escola - El triangle Cristina Rodríguez: Unes colònies per fer possible un món millor! - Social.cat Les matemàtiques i les pedres sumen - Regió7 Alumnes de Vic proven els autotests de Covid | Osona.com Els pediatres no prioritzen la vacunació entre els 12 i els 15 anys | betevé Diego Palao (Parc Taulí): "Les temptatives de suïcidi en noies han pujat un 200%" Educació posa en marxa una app contra l'assetjament escolar L’escola, més connectada als equipaments del barri El batxillerat de la covid arriba a la selectivitat Sanitat vol vacunar joves de 12 a 17 anys abans del curs 2021-22 L'evolució de la pandèmia permet flexibilitzar les festes de final de curs als centres educatius - Empordà El govern català preveu que el curs vinent es pugui anar sense mascareta al col·legi - Regió7 Catalunya comptabilitza 424 grups escolars confinats i dos centres tancats per coronavirus Educació permet finalment que les famílies entrin als centres escolars per acomiadar el curs amb els alumnes | ACN | Barcelona | Educació | El Punt Avui Sona l'alarma de la salut mental, per Laura Rosel - Catalunya Ràdio Preocupació per la infecciositat de la variant índia i els seus efectes en els joves Catalunya comptabilitza 434 grups escolars confinats i tres centres tancats per covid-19 Educació posa en marxa una aplicació per denunciar casos d'agressions a l'escola - Empordà El Govern vol que s'ensenyi a fer servir la bicicleta a les escoles i crear una titulació oficial de mecànics d'aquests vehicles El Govern dibuixa l’opció d’una possible tornada a l’escola sense mascareta - Diari de Girona Les escoles podran celebrar presencialment el final de curs amb alumnes i famílies La Revolta Escolar ocupa els carrers per última vegada aquest curs | betevé Unió de Pagesos i Dipsalut divulguen els productes agraris a les escoles - Empordà Educació activa una app per denunciar violències escolars | betevé El CAC premia 17 treballs que fomenten l'educació en comunicació audiovisual a les escoles El Govern amplia en 35 centres més el llistat d'escoles i instituts desafavorits Escoles i instituts podran fer festes de final de curs | betevé Canvi d’última hora a totes les escoles catalanes: s’aixeca una restricció Es creen les primeres càtedres universitàries de la llengua catalana

Número de visites avui: 1