Comunicat

Concurs de mèrits a 5 anys
Un primer pas, però encara molt insuficient!

Comunicat informatiu sobre l'atenció a l'alumnat amb situacions sanitàries complexes als centres educatius

Cal fer justícia! Seguirem lluitant per visibilitzar les discriminacions
Famílies monoparentals en lluita
Escola Rural: Un pas més

Tornem a sortir al carrer!

Una vaga necessària! Valoració després del 28O

Prou d'acatar els atacs a la llengua!

Manifest 28O, mobilitzem-nos per guanyar drets laborals. Tothom al carrer!

Amb la llengua, no s'hi juga

Equiparació salarial de tot el professorat de formació professional, ja!

Comunicat USTEC-STEs  (SALUT): Què ens preocupa més?

USTEC·STEs (IAC) Full informatiu núm. 423: Comunicat d'inici de curs - FP
Un nou curs acadèmic que ho canviarà tot
Una nova FP que no tornarà a ser el que era
USTEC·STEs (IAC) Darrer full informatiu.
Full 421. Nou curs 2021-2022: Comencem el curs amb les mateixes circumstàncies i les mateixes retallades

USTEC•STEs (IAC) proposa als partits polítics el concurs de mèrits com a solució per al personal interí en frau de llei

Una mala planificació del Departament, més pressió al professorat i als centres que imparteixen formació professional

El remei pitjor que la malaltia
USTEC·STEs IAC denuncia el reial decret llei governamental per a la reducció de la temporalitat a l’Administració pública i crida a la mobilització

USTEC·STEs exigeix una solució urgent que posi fi a la contractació en frau de llei del professorat i el personal laboral interí.

El govern espanyol consuma l'agressió contra el personal interí
Cobrament d’especialitat reforços COVID curs 20-21.

USTEC·STEs (IAC) s'oposa a la reimposició de la sisena hora.

USTEC·STEs en contra de la nova classificació dels centres.

Informació important opositors/es cicles
Tauler de l'aspirant - Avís: El sorteig per a la tria de la unitat didàctica a exposar (activitats d'ensenyament-aprenentatge en el cas de programacions de cicles formatius LOE) és de tres extretes a l'atzar de les desenvolupades a la pròpia programació. És obligatori que com a mínim n'hi hagi sis de desenvolupades a la programació.
Concurs-oposició 2021- Pel que fa a les activitats d’EA (AEA) que entraran en el bombo del sorteig, volem aclarir:

Comunicat sindical unitari: Avui ens hem plantat!

Nou Conseller, mateixes polítiques de retallada

Exigim mantenir el propòsit igualador de l’FP

USTEC·STEs (IAC) s’oposa a la imposició del castellà als exàmens de selectivitat
Tot el professorat substitut que el curs 2015-2016 tenia acreditats sis mesos de serveis prestats docents amb un dia mínim a l’abril, maig o juny, però no va realitzar la formació de 30 hores durant el juliol del 2016, ho podrà fer al juliol del 2021 per poder cobrar el nomenament del juliol del 2016. El departament d’Educació haurà d’ofertar cursos gratuïts al professorat afectat.

En defensa de la Formació Professional Inicial de Catalunya: Evitem el desmantellament de l’FP i reforcem-la com a instrument de transformació i equitat social

La justícia francesa tomba la immersió lingüística en català a la Catalunya Nord

En defensa de la Formació Professional Inicial de Catalunya: Formació Professional Inicial específica, manteniment dels continguts i reconeixement econòmic de les pràctiques. No som proveïdors de mà d’obra barata.

Comunicat urgent d'USTEC-STES (IAC): Demanem l’accés immediat del professorat PTFP al cos de professors de secundària

USTEC·STEs, sobre la Sentència 112/2019 que obliga a retornar als centres de primària als mestres que van passar al 1r Cicle de l’ESO per impartir algunes especialitats...

Necessitem una nova llei d'FP catalana que s'allunyi de les greus errades de l'actual Llei i que regularitzi una FP DUAL desvinculada de la precarització laboral i desvirtualització de l'FP reglada.

Comunicat de suport a les persones encausades de #LaPúbLicaaJudici
Suspensió temporal del procediment d’oposicions

Mesa sectorial del Personal Docent no Universitari del Ministeri d’Educació i Formació Professional del dia 29 d’abril de 2021

En solidaritat al Claustre de professors i professores de l’Institut de Vidreres i de tota la comunitat educativa.

Comunicat unitari sindical de la Junta de Personal Docent del Baix Llobregat: cas INS Salines

Lamentem profundament l'agressió contra una docent a Vidreres

Reivindicació vacunació covid-19 PDI i PAS de les universitats catalanes
Qui treballa es queda. Fixesa ja! No a l'abús de temporalitat.
Fotos de les concentracions en diferents ciutats.

Tutorització de pràctiques del Grau de mestre i del Màster de Secundària, una oportunitat perduda.
Número de visites avui: -